Of je nu een TV commercial, animatie serie, luisterboek of online campagne video produceert, de kosten voor een voiceover worden altijd bepaald door twee factoren:
1. Het aantal woorden
2. Looptijd en bereik*
*Zie buyout
1. Het aantal woorden
2. Looptijd en bereik*
*Zie buyout
-----------
OPNAME TARIEVEN
130 woorden = +/- 1 minuut
Prijzen zijn excl. BTW
tot 150 woorden: v.a. €150,00
150> woorden: v.a. €200,00
250> woorden: v.a. €300,00
Meer dan 500 woorden of audioboek/luisterboek: op aanvraag
Ga je de opname gebruiken in een online campagne, promoted posts, of op radio of TV? Zie dan de buyout kosten hieronder.
130 woorden = +/- 1 minuut
Prijzen zijn excl. BTW
tot 150 woorden: v.a. €150,00
150> woorden: v.a. €200,00
250> woorden: v.a. €300,00
Meer dan 500 woorden of audioboek/luisterboek: op aanvraag
Ga je de opname gebruiken in een online campagne, promoted posts, of op radio of TV? Zie dan de buyout kosten hieronder.
-----------
RADIOCOMMERCIALS:
Voor radiospots gelden afwijkende tarieven, afhankelijk van het bereik en de lengte. Daarnaast wordt er altijd een buyout-vergoeding in rekening gebracht.
Voor radiospots gelden afwijkende tarieven, afhankelijk van het bereik en de lengte. Daarnaast wordt er altijd een buyout-vergoeding in rekening gebracht.
Lokaal: v.a. €50,00
Regionaal: v.a. €200,00
Nationaal: v.a. €450,00
Regionaal: v.a. €200,00
Nationaal: v.a. €450,00
BUYOUT voor online campagne, promoted post, TV commercial of radiospot:
Of er überhaupt een buy-out nodig is hangt af van hoe de opname wordt ingezet. Wordt de opname alleen organisch gedeeld of op je website gebruikt? Dan is een buyout meestal niet nodig.
Gaat het bijvoorbeeld om een landelijke TV, radio, gebruik in een promoted post of een online campagne? Dan bespreken we de kosten van de buyout op basis van de looptijd en het bereik van de campagne.
Buyout voor 1 jaar gebruik: v.a. 25% van de opnamekosten
Buyout gebruik voor onbepaalde tijd: v.a. 100% van de opnamekosten
Buyout gebruik voor onbepaalde tijd: v.a. 100% van de opnamekosten
Daarnaast kunnen we exclusiviteit bespreken, zodat mijn stem niet tegelijkertijd in een andere campagne te horen is.
Heb je een vraag of wens? Mail of bel.
Heb je een vraag of wens? Mail of bel.
Of je nu zoekt naar een krachtige voice-over, een stuk komedie of een stem die je hart --of hard-- moet raken.
Ik ben er voor je.
Samen brengen we jouw boodschap tot leven.