Of je nu een TV commercial, animatie serie, audioboek of webvideo maakt, de kosten worden altijd bepaald door twee factoren:
1. Opname tarief o.b.v. het aantal woorden
2. Buyout o.b.v. looptijd en bereik
3. Radiocommercials
1. Opname tarief o.b.v. het aantal woorden
2. Buyout o.b.v. looptijd en bereik
3. Radiocommercials
-----------
1. OPNAME TARIEVEN:
0> tot 150 woorden: v.a. €150,00
150> tot 250 woorden: v.a. €250,00
250> tot 500 woorden: v.a. €350,00
Meer dan 500 woorden: op aanvraag
150> tot 250 woorden: v.a. €250,00
250> tot 500 woorden: v.a. €350,00
Meer dan 500 woorden: op aanvraag
130 woorden = +/- 1 minuut
Prijzen zijn excl. BTW
Prijzen zijn excl. BTW
-----------
2. BUYOUT:
Of er überhaupt een buy-out nodig is hangt af van hoe de opname wordt ingezet. Wordt de opname alleen organisch gedeeld of op je website gebruikt? Dan is een buyout meestal niet nodig.
Gaat het bijvoorbeeld om een landelijke radio, TV of online campagne? Dan bespreken we de kosten van de buyout op basis van de looptijd en het bereik van de campagne.
Buyout voor 1 jaar gebruik: v.a. 25% van de opnamekosten
Buyout gebruik voor onbepaalde tijd: v.a. 100% van de opnamekosten
Buyout gebruik voor onbepaalde tijd: v.a. 100% van de opnamekosten
Daarnaast kunnen we exclusiviteit bespreken, zodat mijn stem niet tegelijkertijd in een andere campagne te horen is.
3. RADIOCOMMERCIALS:
Voor radiocommercials gelden afwijkende tarieven, afhankelijk van het bereik en de lengte. Daarnaast wordt er altijd een buyout-vergoeding in rekening gebracht.
Voor radiocommercials gelden afwijkende tarieven, afhankelijk van het bereik en de lengte. Daarnaast wordt er altijd een buyout-vergoeding in rekening gebracht.
Lokaal: v.a. €50,00
Regionaal: v.a. €200,00
Nationaal: v.a. €450,00
Heb je een vraag of wens? Mail of bel.
Regionaal: v.a. €200,00
Nationaal: v.a. €450,00
Heb je een vraag of wens? Mail of bel.
Of je nu zoekt naar een krachtige voice-over, een stuk komedie of een stem die je hart --of hard-- moet raken.
Ik ben er voor je.
Samen brengen we jouw boodschap tot leven.